Finanční gramotnost s Prima rádcem
Vydáno
| Název programu | Finanční gramotnost s Prima rádcem |
|---|---|
| Registrující instituce/subjekt | Česká bankovní asociace |
| Odkaz |
Webové stránky: Sociální média:
|
| Cíl projektu |
Plošné oslovení široké veřejnosti napříč různými mediálními kanály (TV, sociální sítě, webové stránky, rozhlas) - předvánoční kampaň upozorňující na rizika půjček na Vánoce; rizika neuvážených nákupů a pohybu na internetu vůbec; a potřebu tvorby finančních rezerv a rozpočtu |
| Typ projektu | Pořad/seriál |
| Podrobnější informace k projektu |
Širokospektrální multimediální kampaň zdůrazňující aktuální prvky finanční gramotnosti v předvánočním období ve formě TV minisérie Prima rádce (iPrima.cz), kterou doplňují teasery, související informace na sociálních sítích a doprovodná upozornění v rozhlase v rámci pořadu Poradce týdne (rádio Kiss). |
| Prioritní cílové skupiny | žáci ZŠ, žáci SŠ, budoucí pedagogové, budoucí zaměstnanci veřejného sektoru, nezaměstnaní evidovaní na Úřadu práce, příjemci pomoci v hmotné nouzi, senioři, stávající pedagogové, stávající zaměstnanci veřejného sektoru |
| Region | celostátní působnost |
| Od - do | od 25. 11. 2019 |
| Financující subjekt/y |
Česká bankovní asociace |